بلاگ

اصول قیمت گذاری در منو و به روز کردن منو کافی شاپ و رستوران

اصول قیمت گذاری در منو و به روز کردن منو کافی شاپ و رستوران

اصول قیمت گذاری در منو کافی شاپ و رستوران

امروزه مشتریان آگاه و مطلع هستند و افزایش قیمت نامعقول برای آنها پذیرفتنی نیست و باعث جذب آنها به رستوران های ارزانتر و کیفیت برتر می شود.

برای بسیاری از مشتریان چنین افزایشی مهم نیست و درک می کنند. در این صورت، آیتم های منحصر به فرد رستوران خود را کمی بالاتر ببرید، اما دیگر آیتم ها را در حد معقول حفظ کنید. انجام این کار باعث خواهد شد که قیمت، فریبکارانه به نظر نیاید و مشتریان وفادار را از دست ندهید.

همچنین برای به دست آوردن احساسات، که ارزش تبلیغات را دارد، گرفتن عکس از هر آیتم در منو ، که تقلید ارائه واقعی آن است، فکر خوبی است. سپس از خود بپرسید: آیا آیتم ها دارای ارزشی که شما شارژ کرده اید هستند؟ آیا تعغیر در ارائه، توجیه افزایش قیمت هست؟

قیمت گزاری در منو

 

قیمت گذاری در منو کار آسانی نیست، زیرا این امر هم به روانشناسی و هم به بازاریابی و جذب مشتری ربط دارد. به همین دلیل اگر شما برای یک شیشلیک ۸۵۰۰۰۰ ریال بگیرید، که ممکن است قیمت بالایی باشد، مشتری مخلفات دیگر همراه با این غذا را سفارش نمی دهد. اما اگر قیمت پایین تر باشد، مشتری مخلفات دیگر (ماست، سالاد، نوشیدنی) هم سفارش می دهد. و در جمع قیمت بالاتر از ۸۵۰۰۰۰ می شود. براین اساس باید به قیمت گذاری دقت زیاد کرد.

اگر میخواهید قیمت خدماتتان بالا باشد باید سرویسی با کیفیت بالا ارائه بدهید. که در این صورت، انتظارات مهمانان بیشتر از حد می شود. آیا شما قادر به برآوردن انتظارات مهمانان در خصوص پرسنل آموزش دیده ( آشپزخانه و رستوران)، کنترل کیفیت، بهداشت و مهمارت سرگرم کردن مشتری هستید؟

به روز کردن منو

برای این که منوی خود را تازه نگه دارید، که مرتب و سود آور باشد، باید بدانید که چگونه هر یک از آیتم های سود آور و در مقابل رقیبان سود آور باشد. انجام تجزیه و تحلیل منوی شما هر شش ماه تا دوازده ماه است. در این ارزیابی، تجزیه و تحلیل آیتم های سود دهی منوی رقیبان را تعیین کنید که چه آیتم هایی بهتر از دیگران هستند. سپس بررسی، جستجو، تنظیمات و تعغیرات مناسب در منو به طوری که تعغیرات منعکس کننده تجزیه و تحلیل شما بوده است و در مقایسه منوی خود با رقیبان نیز کمک می کند.

این نه تنها ذهن شما را نسبت به قیمت گذاری باز می کند، بلکه به سنجیدن درآمد و سود دهی هم کمک می کند. انجام تجزیه و تحلیل متقابل کمک می کند تا کشف نقاط ضعف و قدرت در برنامه قیمت گذاری به طور خاص در نظر گرفته شود. با انجام این کار، راحت تر می توانید تصمیم بگیرید. بنابراین، خیلی آسان غذاهای مورد علاقه مهمان، قیمت ها و برنامه ریزی ها، مشخص می شود. و شما می توانید آن را در طراحی مجدد و منوی جدید در آینده به کار بگیرید.

راه اندازی کسب و کار حرفه ای در صنعت قهوه و کافی شاپ | روی عکس کلیک کنید…

https://irancoffeeschool.com/wp-content/uploads/2018/03/barista.jpg

آموزش قهوه – آموزش باریستا – کافی شاپ، آموزش خصوصی کافی شاپ حرفه ای

Source : www.coffeeeshop.com

منبع : www.coffeeeshop.com


مطالب مرتبط :

– آموزش قهوه ، باریستا و مدیریت کافی شاپ

– آموزش تخصصی لاته آرت – طراحی روی قهوه

– آموزش تخصصی صبحانه

– آموزش تخصصی قهوه های دمی | موج سوم

– دوره ی آشپزی تخصصی فست فود و پیتزا – ایتالیایی و آمریکایی

– آموزش تخصصی نوشیدنی های سرد | میکسولوژی مولکولی

– آموزش تخصصی رُست قهوه – برشته کاری قهوه

– آموزش تخصصی کیک و شیرینی کافی شاپی – آموزش شیرینی پزی

– آموزش تخصصی مدیریت کسب و کار کافه و رستوران

– دوره آمادگی جهت شرکت در مسابقات قهوه ، باریستا و لاته آرت

با کلیک رو عکس زیر نمونه ویدیوهای آموزشی را در کانال آپارت ما مشاهده نمایید

https://irancoffeeschool.com/wp-content/uploads/2018/03/aparat_logo.png

 

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره رایگان شبانه روزی
از طریق واتساپ ارسال کنید