بلاگ

اولین نمایشگاه رستوران، کافی شاپ و صنایع وابسته در یزد

اولین نمایشگاه رستوران، کافی شاپ و صنایع وابسته در یزد
The first exhibition, restaurants, coffee shops and related industries in yazd


با سلام؛
احتراما به استحضار می رساند شرکت خردگستران نوین ایساتیس یزد در نظر دارد براساس مجوز شماره \"3448009\" سازمان بازرگانی استان، نسبت به برگزاری اولین نمایشگاه رستوران، کافی شاپ و صنایع وابسته، از تاریخ 2 تا 5 بهمن ماه 1391 اقدام نماید و برای این مهم، استان یزد را برگزیده است.
شهر یزد به عنوان قطب اقتصادی مرکز و جنوب ایران سبب خواهد شد تا این نمایشگاه فرصتی باشد مغتنم و طلایی، برای رستوران ها، هتل ها، کافی شاپ ها،صنایع وابسته و شرکت های خدماتی و سرمایه گذاری، تا بتوانند توانمندیهای خود را با هدف حضور پایدار و موثر در بازارهای مستعد یزد و جنوب، عرضه داشته و سهم مناسبی را در این موقعیت تجاری ازآن خود کنند.
بی شک با توجه به شرایط کنونی اقتصاد کشور و اهمیت نقدینگی، جایگاه این صنعت در بازار از اهمیت بسزایی برخوردار است.
لذا بدینوسیله با تقدیم اطلاعات پیوست، از آن مدیریت محترم دعوت به عمل می آید تا با مشارکت و حضور در این نمایشگاه ما را در تحقق اهداف این حرکت بزرگ یاری فرمایید.
تعرفه اجاره بهای غرفه:
به ازای هر متر مربع 60هزار تومان، که حداقل متراژ غرفه ها 16 متر می باشد.
امکانات موجود در نمایشگاه شامل:
غرفه سر پوشیده با امکانات لازم، دیوارهای جانبی (پارتیشن)، برق، دو عدد لامپ، یک میز و دو عدد صندلی، تابلوی نام شرکت و درج نام شرکت کننده در بولتن نمایشگاه.
خدمات ویژه نیز جهت حامیان مالی (اسپانسرها)  طراحی شده است که جهت اطلاع از انواع آن می توانید با ستاد اجرایی نمایشگاه تماس حاصل فرمایید.
آخرین مهلت ثبت نام: 20/10/1391
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در نمایشگاه می توانند از طریق پل های ارتباطی زیر با ستاد اجرایی نمایشگاه، شرکت خردگستران نوین ایساتیس یزد تماس حاصل نمایند.
نشانی و تلفن تماس: یزد- خیابان مسکن و شهرسازی- پلاک 81 ، تلفکس: 6249666-0351

اتتهای پیام ، سایت کافی شاپ . کام  :: شماره پیام : 209

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره رایگان شبانه روزی
از طریق واتساپ ارسال کنید