بلاگ

قهوه – آسانترین و سریع ترین راه لاغری با قهوه بهترین و سالمترین چربی سوز

آیا قهوه سالمترین چربی سوز است ؟

قهوه – آسانترین و سریع ترین راه لاغری با قهوه بهترین و سالمترین چربی سوز

قهوه - آسانترین و سریع ترین راه لاغری با قهوه بهترین و سالمترین چربی سوز

یکی از مهمترین دغدغه های خانم ها و آقایان پیدا کردن راهی سریع، آسان و سالم برای رسیدن به تناسب اندام و لاغری است. محققان بعد از تحقیق و تفحس فراوان به این نتیجه رسیده اند که یکی سالمترین و موثرترین راه های کاهش وزن نوشیدن قهوه است. در این یادداشت سعی داریم تاثیر نوشیدن قهوه بر کاهش وزن را مورد بررسی قرار دهیم. در عین حال که قهوه یک نوشیدنی لذت بخش است و طرفداران زیادی دارد.  این نوشیدنی میتواند معجزه لاغری شما باشد. یک فنجان از این نوشیدنی محبوب دارای ۲ کیلو کالری انرژی و فاقد چربی است. به همین دلیل قهوه به تنهایی باعث اضافه وزن نمی‌شود و نمی‌تواند انرژی لازم را برای اضافه وزن به بدن وارد کند.

چربی سوزی با قهوه

لاغری سریع با قهوه

علاوه بر لاغری لاغری سریع یکی از دغدغه های همیشگی افراد بوده است. قهوه خواص درمانی بسیار زیادی دارد. قهوه دارای مجموعه ای از آنتی اکسیدان ها است مثل ویتامین B2، b5، B3 و منگنز، منیزیم، پتاسیم، که همه این مواد برای سلامت هر انسانی مفید است. قهوه یکی از خورتاکی ها و نوشیدنی هایی است که برای کاهش وزن بهترین است. کارشناسان در این زمینه می‌گویند قهوه با افزایش سوخت و ساز بدن و چربی سوزی به خصوص چربی های دور شکم باعث کم شدن وزن می‌شود.

 

قهوه و تاثیر آن بر اشتها

طی تحقیقات ی که اخیرا انجام شده مشخص شده است که افراد بعد از نوشیدن قهوه بی اشتها می‌شوند و احساس گرسنگی کمتری می‌کنند. و معمولا غذای کمتری می‌خورند محققان می‌گویند دلیل آن احتمالا اثر قهوه بر مرکز سیری مغز است و در حقیقت کافئین و ترکیبات دیگری که در قهوه وجود دارد باعث بی اشتهایی می‌شود.

لاغری با خوردن

قهوه و تاثیر آن بر چربی سوزی

همه می‌دانیم که قهوه به عنوان یک ماده لاغر کننده بسیار مشهور است. و مقدار کافئین موجود در قهوه روند چربی سوزی را فعال می‌کند و این کافئین باعث می‌شود که کالری هایی که در بدن انسان وجود دارد را بسوزاند. و در نهایت باعث از بین رفتن چربی ها شود. توصیه کارشناسان به افراد این  است که اگر می‌خواهید به تناسب اندام برسید از قهوه تلخ استفاده کنید.

لاغری با قهوه

قهوه فقط یک نوشیدنی گرم نیست یک ماده مملو از مواد بیولوژیکی است. که بر سوخت ساز بدن انسان تاثیر می‌گذارد و کافئین موجود در قهوه بر محرک سیستم مرکز عصبی است. به این صورت که به سلولها دستور می‌دهد که از بافت جدا شوند و تاثیر دیگر کافئیین در بالا بردن آدرنالین یا همان هورمون اپی نفرین در خون است. اپی نفرین باعث شکسته شدن چربی‌ها و آزاد شدن در خون می‌شود که در نتیجه سوخت و ساز را بالا می‌برد و باعث چربی سوزی می‌شود.

برای خرید قهوه مخصوص لاغری اینجا کلیک کنید.

منبع : coffeeeshop.com

مطالب مرتبط :

– آموزش قهوه ، باریستا و مدیریت کافی شاپ

– آموزش تخصصی لاته آرت – طراحی روی قهوه

– آموزش تخصصی صبحانه

– آموزش تخصصی قهوه های دمی | موج سوم

– دوره ی آشپزی تخصصی فست فود و پیتزا – ایتالیایی و آمریکایی

– آموزش تخصصی نوشیدنی های سرد | میکسولوژی مولکولی

– آموزش تخصصی رُست قهوه – برشته کاری قهوه

– آموزش تخصصی کیک و شیرینی کافی شاپی – آموزش شیرینی پزی

– آموزش تخصصی مدیریت کسب و کار کافه و رستوران

– دوره آمادگی جهت شرکت در مسابقات قهوه ، باریستا و لاته آرت

با کلیک رو عکس زیر نمونه ویدیوهای آموزشی را در کانال آپارت ما مشاهده نمایید

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره رایگان شبانه روزی
از طریق واتساپ ارسال کنید