طرز تهیه سالادهای محبوب

کافی شاپ ، طرز تهیه سالادهای محبوب

كافي شاپ  , coffee shop ,کافی شاپ های تهران 

● سالاد تن ماهی با زیتون
۱۴۰ گرم لوبیا سبز پخته۲، عدد گوجه فرنگی متوسط۱، عدد پیاز كوچك حلقه شده۳، عدد تخم مرغ آب پز،دوسوم پیمانه زیتون سیاه۴۲۵، گرم ماهی تن،یك چهارم پیمانه روغن زیتون۱، قاشق سوپخوری سركه سفید۱، حبه سیر كوبیده،نصف قاشق چایخوری خردل.
هر یك از تخم مرغ ها را به ۴ قسمت تقسیم كنید و آنها را با گوجه فرنگی ها كه هر یك را ۸ قسمت برش داده اید، پیاز، لوبیا سبز، زیتون و تن ماهی در ظرف گود بزرگی بریزید.روغن زیتون، سركه، سیر و خردل را در یك شیشه كوچك در دار بریزید و خوب تكان دهید. این سس را روی سالاد بریزید و خوب مخلوط كنید. سالاد آماده سرو است.
● سالاد سیب زمینی
۱ كیلوگرم سیب زمینی۴، عدد پیازچه خرد شده۱، عدد پیاز متوسط خرد شده۱، ساقه كرفس خرد شده،یك چهارم پیمانه سس مایونز،یك سوم پیمانه ماست ساده۳، عدد تخم مرغ آب پز۲، برش كالباس۱، قاشق چایخوری فلفل قرمز،نمك به مقدار كافی.
سیب زمینی ها را به مكعب های ۲ سانتی متری خرد كنید یك قابلمه آب را با كمی نمك روی حرارت اجاق گاز به جوش آورید. سیب زمینی ها را در آب جوش بریزید و بگذارید چند دقیقه بجوشند تا كاملاً پخته شوند اما فرم خود را از دست ندهند. آنها را در یك صافی خالی و آبكشی كنید.
سیب زمینی، پیاز و كرفس را در ظرف گود بزرگی بریزید. مایونز را در ظرف دیگری با ماست مخلوط كنید و سپس به مخلوط سیب زمینی بیفزایید. تخم مرغ ها را به چهار قسمت برش دهید و كالباس را به برش های نازك نواری خرد كنید و به سالاد اضافه كنید. فلفل را با نمك كافی به سالاد بیفزایید و سرو كنید.
● سالاد ماكارونی
۳۵۰ گرم ماكارونی صدفی درشت، یك قاشق سوپخوری روغن زیتون،یك عدد هویج متوسط، یك عدد فلفل سبز دلمه ای، ۱۲۵ گرم كالباس، ۲۷۰ گرم كنسرو ذرت، دو قاشق سوپخوری خامه، یك دوم پیمانه سس سالاد فرانسوی.
در یك قابلمه مقداری آب بریزید و روی اجاق گاز به جوش آورید. ماكارونی را در آب بریزید و بجوشانید تا مغزپخت شود. آن را در صافی خالی و آبكشی كنید. پس از آنكه آب اضافی ماكارونی گرفته شد آن را در ظرف گود بزرگی بریزید، روغن زیتون را اضافه و مخلوط كنید. هویج و فلفل دلمه ای را به صورت خلال های باریك خرد كنید.
هویج و فلفل را به همراه كالباس كه به صورت نوارهای باریك خرده كرده اید به ماكارونی اضافه كنید.خامه و سس فرانسوی را مخلوط كنید و بر روی سالاد ریخته خوب مخلوط كنید و سرو نمایید. ممكن است كالباس را در این سالاد با گوشت مرغ پخته سرد و یا ماهی تن جایگزین كنید.

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره رایگان شبانه روزی
از طریق واتساپ ارسال کنید