بلاگ

آرزوی مرگ ؛ نام قهوه است | Death Wish Coffee

قوی ترین قهوه جهان Death Wish Coffee یا همان آرزوی مرگ

قوی ترین قهوه جهان Death Wish Coffee یا همان آرزوی مرگ

قهوه نوشیدنی پر طرفداری است و عشق به قهوه چیزی است که در افراد زیادی موج می زند. در این میان سوالی که شاید برای خیلی ها پیش بیاید این است که قوی ترین قهوه جهان چیست و کدام قهوه میزان کافئین بیشتری دارد؟ در این یادداشت ما میخواهیم شما را با قویترین قهوه جهان آشنا کنیم پس با ما همرا باشید.

قوی ترین قهوه جهان

خاستگاه قوی ترین قهوه دنیا بنام دث ویش

همه چیز از آن‌جا شروع شد که شخصی به نام مایک براون (Mike Brown)، کافی شاپ کوچکی در شهر نیویورک داشت و هر روز صبح به مردمی سرویس می‌داد که قصد داشتند تا پایان روز، انرژی کافی برای کار و فعالیت داشته باشند و به همین دلیل همیشه از مایک خواستار قوی‌ترین قهوه موجود بودند. مایک همواره به مشتریان خود سنگین‌ترین و تلخ‌ترین قهوه دم کرده را پیشنهاد می‌داد؛ اما او می‌دانست که این قهوه از نظر میزان کافئین چندان هم قهوه قوی و سنگینی نیست! همین مسئله باعث شد تا مایک از خود بپرسد: قوی‌ترین قهوه جهان چیست؟

بپرسد: قوی‌ترین قهوه جهان چیست؟

و هنگامی که او هیچ پاسخ صریحی را در مقابل خود نیافت، تصمیم گرفت که خودش پاسخی برای این سوال به‌وجود آورد. همین امر آغاز به‌ وجود آمدن قوی‌ترین قهوه جهان از نظر میزان کافئین بود.

قوی ترین قهوه جهان

وقت آن رسیده که قوی‌ترین قهوه جهان را تولید کنیم؛ Death Wish Coffee پس از هفته‌ها تلاش و تست کردن روش‌های متعدد، بالاخره مایک توانست با استفاده از دانه‌های خاص قهوه و یک روش به‌خصوص برای بو دادن آن، قوی‌ترین قهوه جهان را به بازار عرضه کند. قهوه‌ای که Death Wish Coffee (قهوه آرزوی مرگ) نام داشت. قوی ترین قهوه دنیا، با بیشترین میزان کافئین، بسیار هم اعتیاد آور است و روی بسته بندی این محصول به شما هشدار داده می شود! و شما را به مبارزه می طلبد “اگر شما یک لیوان از این قهوه را نوش جان کنید و بعد ادعا کنید که قوی ترین قهوه دنیا را ننوشیده اید، کل مبلغی که پرداخت کرده بودید را به شما برمی‎گرداند”.

قوی ترین قهوه دنیا نسبت سایر برندهای قهوه

اگر فکر می‎کنید که این قهوه از لحاظ تلخی تنه‎به‎تنه‎ی زهر‎مار می‎زند باید بگوییم که خیر! قدرت این قهوه به هیچ عنوان طعمش را به قهقرا نفرستاده. این قهوه به هیچ عنوان تلخی آزاردهنده ای ندارد و طعم ویژه و خوشمزه ای با نوت آلبالو و شکلات را به روی زبان شما می‎پاشد.
قوی ها همیشه دستکاری شده با مواد شیمیایی و ترکیبات جدول مندلیف به وجود نیامده اند مستر براون، قهوه ی محبوبش را بصورت ۱۰۰% طبیعی تولید کرده وهمیشه هم به آن افتخار می‎کند. پرستاران و کارمندان شیفت شب، از سپاسگزاران اصلی و مشتریان همیشه راضی دث ویش death wish هستند و نوشیدنی های انرژی زا با همه ی عوارض چاقی را مدت ها است فراموش کرده اند.

قوی ترین قهوه

Source : www.coffeeeshop.com

منبع : www.coffeeeshop.com


مطالب مرتبط :

– آموزش قهوه ، باریستا و مدیریت کافی شاپ

– آموزش تخصصی لاته آرت – طراحی روی قهوه

– آموزش تخصصی صبحانه

– آموزش تخصصی قهوه های دمی | موج سوم

– دوره ی آشپزی تخصصی فست فود و پیتزا – ایتالیایی و آمریکایی

– آموزش تخصصی نوشیدنی های سرد | میکسولوژی مولکولی

– آموزش تخصصی رُست قهوه – برشته کاری قهوه

– آموزش تخصصی کیک و شیرینی کافی شاپی – آموزش شیرینی پزی

– آموزش تخصصی مدیریت کسب و کار کافه و رستوران

– دوره آمادگی جهت شرکت در مسابقات قهوه ، باریستا و لاته آرت

– دوره تخصصی باریستا خانگی

– دوره تخصصی آموزش آبمیوه و بستنی

با کلیک رو عکس زیر نمونه ویدیوهای آموزشی را در کانال آپارت ما مشاهده نمایید

کافی شاپ | اولین سایت معرفی رستوران ها و کافی شاپ های ایران

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره رایگان شبانه روزی
از طریق واتساپ ارسال کنید