بلاگ

پایان دومین دوره تخصصی آموزش باریستا در ایران

اين مطلب را در گوگل محبوب کنيد   {plusone lang=fa}

دومین دوره تخصصی آموزش باریستا در ایران با موفقیت به کار خود پایان داد .

به گزارش سایت کافی شاپ : دومین دوره تخصصی آموزش باریستا در ایران توسط شرکت کالیاری ( CAGLIARI ) و توسکی ( TOSCHI ) در سالن همایش کارون هتل اوین تهران برگزار شد و به مدت جهار روز ادامه پیدا کرد .

این دروه با حضور جمعی از باریستا های منتخب کافی شاپ های ایران یرگزار گردید و تدریس آخرین متد ها و استاندارد های تهیه قهوه و آموزش صحیح تهیه اسپرسو ، طرز تهیه فوم شیر، طرز تهیه نوشیدنی های سرد و گرم ، طرز تهیه انواع کوکتل و موکتل ، مقررات قضاوت مسابقات باریستا ، نحوه سرویس دهی مطلوب و استاندارد در کافه ها توسط آقای “گامبارلی” مدیر بخش آموزش شرکت قهوه کالیاری و آقای “استفانو توسکی” مالک و مدیرعامل شرکت توسکی در سالن کارون هتل اوین به پایان رسید.

در پایان این دوره ، مسابقه باریستا نیز برگزار گردید و شش باریستا جهت این مسابقه کاندید شدند و در یک مسابقه تنگاتنگ به مصاف هم رفتند ،  در این مسابقه باریستا سام کافه شعبه الهیه ، باریستا سام کافه میرداماد ، مدیر کافه پاییز 98 و خانه باریستا ایران ، باریستا کافه میلانو ، باریستا کافه سیبیل و باریستا کافه سنتی بار اصفهان حضور داشتند .

در آخر و پس از بررسی کلیه مباحث مربوط به مسابقه توسط هیت ژولی این مسابقه که عموما ایتالیایی بودند مدیر سایت کافی شاپ دات کام و کافه پاییز 98 برنده این مسابقه اعلام شد .

به گزارش سایت کافی شاپ :  مسابقه باریستا هتل اوین در حالی برگزار شد که کلیه داورهای مسابقه از اساتید معروف ایتالیایی بودند و هیچ داوری از ایران حضور نداشت .

گفتنی است که در اولین مسابقه باریستا ایران ( نمایشگاه بین المللی قهوه و کاکائو “coffeex 2013” )  باریستا  “سام کافه” اول شده بود که در این مسابقه  نفر دوم شد .


افتخاری دیگر برای گروه آموزش سایت کافی شاپ دات کام :

مدیر بخش آموزش خانه باریستا ایران نفر اول مسابقه باریستا شرکت کالیاری ( CAGLIARI ) و توسکی ( TOSCHI ) ایتالیا در هتل اوین 92/12/11

http://www.coffeeeshop.com/%DA%AF%D8%A7%D9%84%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1/image?view=image&format=raw&type=orig&id=119
مشاهده لیست کامل هنرجویان ( کارآموزان ) خانه باریستا ایرانhttp://www.coffeeeshop.com/%DA%AF%D8%A7%D9%84%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1/image?view=image&format=raw&type=img&id=745

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره رایگان شبانه روزی
از طریق واتساپ ارسال کنید