بلاگ

رابطه ماء الشعیر و بالا رفتن ضریب هوشی

ماءالشعیر، نوشیدنی جهت افزایش ضریب هوشی

ماءالشعیر، نوشیدنی جهت افزایش ضریب هوشی

ماءالشعیر، نوشیدنی جهت افزایش ضریب هوشی

کافی شاپ. کام : ماءالشعیر از جمله نوشیدنی هایی است که به گفته متخصصان و کارشناسان تغذیه خواص زیادی به بدن می رساند. ولی آیا می دانید چه نوشیدنی باعث می شود که ضریب هوشی شما بالا آورد؟

یک متخصص تغذیه گفت: مصرف ماءالشعیر برای رفع تشنگی و تا حدودی در افزایش ضریب هوشی مؤثر است. مرتضی صفوی افزود: ماءالشعیر یکی از نوشیدنی‌های معمول است که از جوانه “جو” حاصل می‌شود و در رفع تشنگی مؤثر است. ماءالشعیر به دلیل داشتن ویتامین‌های گروه B و اسید آمینه برای پوست و مو بسیار مفید است و خواص درمانی بسیاری برای خانم‌های باردار، شیرده دارد و تا حدودی در افزایش ضریب هوشی مؤثر است.

این متخصص تغذیه افزود: ماءالشعیر در رفع خستگی اعصاب، مؤثر است و به دفع سنگ‌های کلیوی کمک می‌کند، ماءالشعیر در تأمین آب و الکترولیت‌های بدن مؤثر است همچنین ماءالشعیر از استحصال دانه‌های جو به دست می‌آید و علاوه بر جو از آب رازک و سایر افزودنی‌های مجاز خوراکی در آن به کار می‌رود.

صفوی گفت: ماءالشعیر دارای چند نوع ترکیب مختلف از جمله ساکارز، گلوکز، مالتوز و ویتامین C، ویتامین‌های گروه B، اسیدهای آلی، انواع آمینواسیدها، املاح، اسید نوکلئیک و آب گازدار است که در مراحل ساخت آن بعضی از این اجزا از مواد خاصی حاصل می‌شوند و در طول انجام پروسه بدون تغییر می‌مانند.

ماءالشعیر، نوشیدنی جهت افزایش ضریب هوشی


– کافی شاپ دات کام ، اولین و جامع ترین دایرکتوری قهوه، کافی شاپ، کافه، کافه قنادی، تجهیزات، لوازم و مواد اولیه کافی شاپ، تمامی مشاغل و خدمات مرتبط با قهوه و کافی شاپ در ایران

این سایت از سال ۲۰۰۴ فعالیت خود را در زمینه بانک اطلاعاتی کافی شاپ ها و رستورانهای ایران آغاز به کار کرد و با استقبال خوب شما عزیزان و لطف خدا توانست بالاترین رنکینگ را در بین سایت های مشابه بدست آورد و حالا بعد از گذشت ۱۵ سال از راه اندازی، امروز با بروز رسانی جدید آماده سرویس دهی بهتر به تمام علاقمندان به این صنعت جذاب می باشد.

شما با مراجعه به سایت کافی شاپ دات کام به راحتی می توانید کلیه اطلاعات کافه ها، کافی شاپ ها و سایر مشاغل در زمینه قهوه و کافی شاپ را در اختیار داشته باشید.

در صورتی که شما هم عضوی از خانواده بزرگ صنعت قهوه و کافی شاپ هستید و معرفی شغل و خدمات شما در محیط اینترنت و در ابزار های جستجویی مانند گوگل اهمیت دارد به راحتی می توانید فعالیت های خود را به صورت رایگان در سایت کافی شاپ دات کام ثبت نمایید.

در این راستا و با توجه به نیاز این صنف مرجعی به نام فروشگاه کافی شاپ برای ارایه تجهیزات کافی شاپ شامل لوازم، مواد اولیه، ظروف، نرم افزارهای فروش، پیجرهای فراخوان گارسون و مشتری می باشد.
هم چنین انواع نوشیدنی ها، انواع قهوه، محصولات غذایی و … در این سایت ارایه می شود.
ما می کوشیم تا باکیفیت ترین کالاهارا مستقیم به مصرف کننده ارائه کنیم و امکان خرید آسان و بی واسطه را برای مشتریانمان فراهم کنیم. با ما همراه باشید.

منبع : www.coffeeeshop.com


مطالب مرتبط :

– آموزش قهوه ، باریستا و مدیریت کافی شاپ

– آموزش تخصصی لاته آرت – طراحی روی قهوه

– آموزش تخصصی صبحانه

– آموزش تخصصی قهوه های دمی | موج سوم

– دوره ی آشپزی تخصصی فست فود و پیتزا – ایتالیایی و آمریکایی

– آموزش تخصصی نوشیدنی های سرد | میکسولوژی مولکولی

– آموزش تخصصی رُست قهوه – برشته کاری قهوه

– آموزش تخصصی کیک و شیرینی کافی شاپی – آموزش شیرینی پزی

– آموزش تخصصی مدیریت کسب و کار کافه و رستوران

– دوره آمادگی جهت شرکت در مسابقات قهوه ، باریستا و لاته آرت

– دوره تخصصی باریستا خانگی

– دوره تخصصی آموزش آبمیوه و بستنی

– آموزش خصوصی قهوه، باریستا و مدیریت کافی شاپ در محیط واقعی کافی شاپ

با کلیک رو عکس زیر نمونه ویدیوهای آموزشی را در کانال آپارت ما مشاهده نمایید

کافی شاپ | اولین سایت معرفی رستوران ها و کافی شاپ های ایران

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره رایگان شبانه روزی
از طریق واتساپ ارسال کنید