بلاگ

رابطه قهوه سبز و تناسب اندام

تناسب اندام با قهوه سبز

تناسب اندام با قهوه سبز - لاغری با قهوه سبز

به گزارش سایت کافی شاپ دات کام : تمام کسانی که اندامی زیبا می خواهند، به دنبال راهی ساده برای وزن کم کردن هستند. قهوه ی سبز به عنوان یک چربی سوز قوی در امریکا شناخته شده و هر روزه به تعداد کسانی که از این ماده برای کاهش وزن و کم کردن چربی دور شکم خود استفاده می کنند، بیشتر می شود.
تمام کسانی که اندامی زیبا می خواهند، به دنبال راهی ساده برای وزن کم کردن هستند. قهوه ی سبز به عنوان یک چربی سوز قوی در امریکا شناخته شده و هر روزه به تعداد کسانی که از این ماده برای کاهش وزن و کم کردن چربی دور شکم خود استفاده می کنند، بیشتر می شود.طعم این قهوه کاملا شبیه همان قهوه ای است که شما با صبحانه تان می نوشید. هنگامی که دانه های قهوه سبز تف داده می شوند، اسید chlorogenic آن از بین می رود .

دانه های قهوه سبز تفت نشده، عطر کم تری دارند و بسیار تلخ هستند. اما اگر به فکر سلامتی خودتان هستید، تلخ نوشیدن آن بهتر است. از آنجا که قهوه ی سبز بسیار تلخ است، مصرف آن به شکل کپسول ۸۰۰ میلی گرمی توصیه می شود. خوردن یک کپسول در حدود ۳۰ دقیقه قبل از غذا، دوبار مصرف آن در روز با یک لیوان پر از آب، بهترین نتایج را در بر خواهد داشت. به یاد داشته باشید که ترکیب قهوه سبز با یک رژیم غذایی سالم و ورزش می تواند نتایج خود را بهبود بخشد!

جهت تهیه مرغوبترین قهوه سبز پیشنهاد می کنیم فقط از قهوه سبز آرگو استفاده نمایید.

البته ناگفته نماند که برخی درباره قهوه سبز نظر دیگری دارند و عوارض احتمالی دانه قهوه سبز را اینگونه عنوان می کنند.

اگرچه به فواید دانه قهوه سبز اشاره کردیم اما نمی‌توانیم آن را یک معجزه بنامیم. می‌توانید از آن برای کاهش وزن یا سلامت بدن استفاده کنید. فراموش نکنید که برای رسیدن به این نتیجه می‌توانید رژیم خود را تغییر داده، استرس را کاهش داده، خوب بخوابید و مرتب ورزش کنید.

برای برخی از مردم مصرف هر نوع کافئین مانند قهوه گرما داده می‌تواند عوارضی داشته باشد، مانند اضطراب و فشارخون بالا. درصورتی‌که حساسیت به کافئین یا بیماری قلبی از مصرف قهوه یا مکمل‌های قهوه خودداری کنید تا به ضربان قلب نامنظم دچار نشوید. اگر پس از مصرف قهوه یا مکمل‌های آن به عوارضی چون سندروم روده تحریک‌پذیر، یبوست، کم‌آبی بدن، سردرد، مشکلات خواب یا رفلاکس معده دچار شدید بهترین راه این است که مصرف آن را متوقف کرده و با پزشک خود مشورت کنید.

افرادی که به مشکلات زیر دچار هستند پیش از مصرف محصولات کافئین دار باید با پزشک خود مشورت کنند تا از آسیب‌های احتمالی به دور باشند:

دوران بارداری یا شیردهی
اضطراب
خون‌ریزی
دیابت
کم‌آبی بدن
فشارخون بالا
آب‌سیاه

سخن آخر درباره دانه قهوه سبز

دانه‌های قهوه سبز از دانه‌های خالص قهوه تهیه شده و حاوی پلی فنول هایی هستند که کلروجنیک اسید نامیده می‌شوند.
برخی از خواص دانه قهوه سبز عبارت‌اند از کاهش وزن یا چربی، تنظیم فشارخون و انسولین، سلامت قلب، افزایش انرژی، سلامت ذهنی و بهبود حال عمومی بدن.
افرادی که به کافئین حساسیت دارند یا به شرایط و بیماری‌های خاص دچار هستند بهتر است پیش از مصرف آن با پزشک مشورت کنند.

تناسب اندام با قهوه سبز

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره رایگان شبانه روزی
از طریق واتساپ ارسال کنید