امید ابراهیم نیا

امید ابراهیم نیا

عضو تیم آموزش مدرسه قهوه ایران

درباره استاد:

امید ابراهیم نیا​  بیش از یک دهه در صنعت قهوه و کافی شاپ فعالیت دارد و در حال حاضر یکی از بهترین اساتید مدرسه قهوه ایران و صنعت قهوه و نوشیدنی کشور است .

امید ابراهیم نیا​ دوره های لاته آرت، میکسولوژی و آبمیوه بستنی را در مدرسه قهوه ایران به بیش از  2000 هزار کارآموز آموزش داده است.

آدرس ایمیل

irancoffeeshop@gmail.com

صفحه اینستاگرام

instagram.com/irancoffeeschool

شماره تماس

09

تلگرام

@irancoffeeschool

آدرس

تهران خیابان ستارخان خیابان سازمان آب نبش بن بست سرسبز

بیوگرافی امید ابراهیم نیا

امید ابراهیم نیا متولد ۱۳۷۱ در تهران می باشد.

او دارای مدرک کارشناسی در رشته ی مهندسی برق قدرت است،او به دلیل علاقه در حوزه ی قهوه و بارتندینگ پس از تحصیل به تحقیق پژوهش و آموزش در این رشته مشغول شده است.
از نظر او آموزش دادن و انتقال تجربه در یک حوزه ی تخصصی بسیار لذت بخش است،از این حیث انتقال این تجربه ها که باعث کوتاه تر شدن زمانِ رسیدن به نتیجه، توسط هنرجو و کارآموزان شده،دلیل اصلی علاقه ی وی به این مهم و حرفه می باشد.
به نظر من مبحث لته آرت که دارای جنبه های فنی زیادی است و دارای نکات بسیار ریز و گاها پیچیده می باشد،که اکثرا باعث می شود علاقه مندان به آن ،موفقیت چندانی به روش خودآموز در این حوزه نداشته باشند.ما در دوره های گروهی لته آرت تلاش میکنیم در مرحله اول با تغییر نگرش کلی به این مبحث و تمرین و تکرار و پرداختن به نکات تخصصی با لذت بیشتری به این امر هنری و البته علمی بپردازیم.
امید ابراهیم نیا scae
در مورد دوره های میکسولوژی و بارتندینگ هم که این روزها جایگاه خود را در بین مخطبان و علاقه مندان به صنعت نوشیدنی کاملا پیدا کرده است و لحظه به لحظه در حال تغییر و پیشرفت است، بر آن شدم که با بهرگیری از دانش آکادمیک در این رشته به علاقه مندان کمک کنم که در این مسیر گام بردارند،
در دوره های میکسولوژی در ابتدا با معرفی و نحوه ی کار ابزارِ یک بارتندر حرفه ای آشنا میشویم و در ادامه سطح و مهارت هنرجویان در مهارت های حسی محک زده می شود و نحوه ی رشد و پرورش مهارت های سنسوری را بررسی میکنیم، و با استفاده از علم میکسولوژی و تکنیک های بارتندینگ با کمک هم شروع به ساخت نوشیدنی های مدرن میکنیم.
در پایان دوره شما هرآنچه که یک بارتندر حرفه ای باید بداند را فرا گرفته اید و با اعتماد به نفس وانگیزه ی هر چه بیشتر میتوانید این مسیر را دامه دهید.
امید ابراهیم نیا، مدرس دوره های تخصصی نوشیدنی سرد میکسولوژی و لته آرت مدرسه قهوه ی ایران که دارای یک دهه تجربه و فعالیت در صنعت قهوه و تهیه ی نوشیدنی های سرد(بارتندینگ) می باشد. وی در سال 2015 موفق به قبولی و اخذ مدرک SCAE از انجمن تخصصی قهوه ی اروپا گردید، همچنین در سال 2016 موفق به دریافت گواهینامه در حوزه ی Cold drink اروپا شد و در ادامه با طی کردن دورهای نوشیدنی سرد برگزار شده توسط خانه باریستا ایران و مدرسه قهوه ایران زیر نظر Dogan Kaba از Fo ترکیه همچنان در این حوزه به فعالیت می پردازد.
 

دوره های ارائه شده توسط این مدرس

177
5,000,000 تومان
251
4,000,000 تومان
149
5,000,000 تومان