مجله قهوه | نسخه الکترونیک فصلنامه هنر قهوه شماره 1

مجله قهوه | هنر قهوه

مجله قهوه | نسخه الکترونیک فصلنامه هنر قهوه شماره 1

مچله هنر قهوه

نخستین شماره از فصلنامه “هنر قهوه” که به طور تخصصی به مباحث فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی، آموزشی و فناوری های روز دنیای قهوه می پردازد در هزار نسخه منتشر شد.

این نشریه تمام گلاسه که به طور سراسری منتشر شده است با صاحب امتیازی، مدیر مسئولی و سردبیری حمیرا حیدریان و سرمایه گذاری و حمایت علی زعفری وارد دنیای مطبوعات شد.

هدف از انتشار این نشریه تغییر ذائقه افراد جامعه خصوصا قشر جوان به سمت قهوه نوشی و آموزش و کسب اطلاعات تخصصی به آنان عنوان شده است.

قبل از هر چیز تشکر می کنیم از اسپانسرها و حامیان مالی این شماره ( شماره یک ) که همراه و حامی ما بودند.

اسامی اسپانسر ها :

1 – شرکت وایت پلیت

شرکت وایت پلیت

وایت پلیت به معنی بشقاب سفید، در نگاه اول ظروف هتل و رستوران را در ذهن تداعی می کند و این به دلیل سفید بودن آن است. وایت پلیت فعالیت تجاری خود را از سال 1391 در بازار بلورفروشهای تهران آغاز کرد.

محصولات این سایت ظروف رستوران، کافه، هتل می باشد که با بهترین کیفیت در این سایت به فروش می رسد. تمامی اعضای تیم وایت پلیت سعی بر آن دارند تا شما بتوانید خرید با رضایت و ادامه دار از این مجموعه داشته باشید.


2 – قهوه تام کینز

قهوه تام کینز

تام پرسو محصول جدید قهوه تام کینز نام برند رست قهوه ای در ایران است که با کیفیت ترین قهوه های کنیا، اتیوپی، کلمبیا، هند یا تایلند را در بسته بندی های شکیل و با کیفیت به عموم عرضه می کند.

گروه صنعتی سانتوس در سال 1395 فعالیت خود را در زمینه برشته کاری دانه های قهوه اغاز کرد. این برند محصولاتی بر پایه قهوه ارائه می نماید و اغلب دانه های قهوه خود را تحت برند تام کینز تولید می کند.


3 – شرکت بن کافی

شرکت بن کافی

مجموعه بن‌کافی در بخش بازرگانی بن‌کافی با کمک کارشناسان خبره و باتجربه و همچنین ارتباط مستقیم با شرکت‌های اصلی برندها و حذف واسطه‌گری، دایره گسترده‌ای از محصولات و تجهیزات لازم در زمینه کافی‌شاپ و رستوران را برای همکاران در این صنعت فراهم کرده است.


4 – هلدینگ بین المللی ملاصدرا

هلدینگ بین المللی ملاصدرا

ثبت ملاصدرا با سازماندهی کار گروه های مختلف تخصصی، بکار گیری نیروهای جوان و متخصص و همکاری با وکلای پایه یک دادگستری، قضات بارنشسته، کارشناسان حسابداری و امور مالیاتی و ممیزهای بازنشسته دارائی، کارشناسان امور تبلیغاتی و … کوشیده است تا بتواند کلیه نیازهای ثبتی و حقوقی افراد حقیقی و حقوقی را برطرف نماید.

کادر فنی و مهندسی با بیش از سه دهه تجربه مدیریت در امور اجرائی خدمات اداری ثبتی حقیقی بازرگانی در دوازده کشور و پنج قاره جهان و تمام مراکز استانی کشور عزیزمان ما را قادر ساخته درکوتاهترین زمان بتوانیم خدمات خود را ارائه نماییم.


5 – شرکت نمایشگاهی چیستا

شرکت نمایشگاهی چیستا

شرکت نمایشگاهی چیستا فعالیت خود را رسماً از ابتدای سال 87 با هدف برگزاری نمایشگاهها و همایشهای تخصصی داخلی و خارجی در راستای رشد و توسعه اقتصاد ملی با محوریت تمرکز زدایی و توجه بیشتر به مناطق در حال توسعه کشور آغاز نمود.

این مجموعه طی پنج سال گذشته موفق به برگزاری بیش از 120 عنوان نمایشگاهی، در شهرهای مختلف کشور از جمله تهران، تبریز، شیراز، قزوین، بندرعباس، اراک، رشت، بیرجند، سمنان، کرج، بوشهر و برپایی بیش از 30 عنوان کنفرانس، همایش و کارگاههای آموزشی فنی و علمی در شهرهای تهران، تبریز، شیراز و رشت شده است.

مشارکت و سرمایه گذاری در ساخت و احداث محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی استان سمنان از دیگر فعالیتهای مهم شرکت طی سالهای گذشته می‌باشد.


6 – مدرسه قهوه ایران

مدرسه قهوه ایران

مدرسه قهوه ایران ، اولین فضای آکادمیک رسمی در حوزه ی قهوه و صنایع غذایی وابسته در ایران است که در پایان تمامی دوره های آموزشی خود ،مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور به هنرجویان اعطا می نماید.

– تفکر شکل گیری مدرسه قهوه ایران ،ریشه در بالای 30 سال سابقه ی کاری و مدیریت هلدینگ آرگو در صنعت قهوه و صنایع وابسته دارد.


فایل pdf مجله هنر قهوه | نسخه الکترونیک فصلنامه هنر قهوه شماره 1

 لینک pdf هنر قهوه کلیک کنید …

مجله قهوه | فصلنامه هنر قهوه

شماره درج آگهی : 09124163954

اینستاگرام : HONAREHGHAHVE

پیوند کوتاه : https://irancoffeeschool.com/honareh-ghahve

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید