بلاگ

طرز تهیه سوپ‌ گوجه‌فرنگی‌ با ماکارونی‌ و کوفته‌ ریزه‌

ابتدا برای‌ تهیه‌ كوفته‌ ریزه‌ها، ریحان‌، زرده‌تخم‌مرغ‌، پیاز، مغز نان‌ و گوشت‌ را در مخلوطكن‌ریخته‌ وخوب‌ با هم‌ مخلوط كنید. سپس‌ حجمی‌ به‌اندازه‌ ۲ قاشق‌ چایخوری‌ از مخلوط را بردارید وآن‌ را به‌ شكل‌ توپ‌ كوچك‌ درآورید. این‌ كار را باتمام‌ مخلوط انجام‌ دهید. در این‌ هنگام‌ روغن‌ رادر ماهی‌تابه‌ نچسبی‌ داغ‌ كنید و كوفته‌ ریزه‌ها رادر آن‌ سرخ‌ كنید. هراز گاهی‌ ماهی‌ تابه‌ را كمی‌تكان‌ دهید تا كوفته‌ها نچسبند و تمام‌ اطراف‌ آن‌هاسرخ‌ شود. پس‌ از آماده‌ شدن‌، آنها را در ظرفی‌بگذارید تا روغن‌ اضافی‌ خود را پس‌ بدهد.
پس‌ از اینكه‌ كوفته‌ها را آماده‌ كردید، در مرحله‌بعد روغن‌ را در ماهی‌تابه‌ بزرگی‌ گرم‌ كنید و سیر وپیاز را در آن‌ بریزید و خوب‌ هم‌ بزنید، تا زمانی‌ كه‌
پیاز نرم‌ شود. گوجه‌ فرنگی‌ها و آب‌ آن‌ را درمخلوط بریزید و سپس‌ پاستا، كوفته‌ ریزه‌ و آب‌ وشكر را اضافه‌ كنید. آنگاه‌ درب‌ ظرف‌ را بگذارید وبه‌ مدت‌ ۱۵ دقیقه‌ روی‌ حرارت‌ قرار دهید. دراین‌ هنگام‌ درب‌ قابلمه‌ را بردارید و مواد را هم‌بزنید و بگذارید بجوشد تا زمانی‌ كه‌ ماكارونی‌هاكاملا نرم‌ شوند. در آخرین‌ لحظه‌ ریحان‌ را اضافه‌كنید.

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره رایگان شبانه روزی
از طریق واتساپ ارسال کنید